niedziela, 7 lutego 2010

ACT NOW

Ten krótki film otwierał konferencję klimatyczną (COP15)
w Kopenhadze. W obrazowy i wzruszający sposób
uświadamia powagę zmian klimatycznych i sens
przyłączenia się każdego z nas do walki o lepszy świat.
Osobiście nie do końca jestem przekonana, czy jeszcze
cokolwiek da się zrobić. Wiem jednak, że mamy
już niewiele czasu(wg. specjalistów jakieś 10 lat) więc
wolę umrzeć w przekonaniu, że jednak stawiałam
opór, a nie byłam tylko marionetką w rękach korporacji
i przywódców tego świata.

a skoro już poruszyłam temat teorii spiskowych, to znalazłam wczoraj ciekawy filmik...
nie wiem co o tym myśleć więc powstrzymam się od komentarza :)

1 komentarz:

  1. ja tam bym z daleka trzymał sie od pomysłow pana Alexa Jonesa o New World Order i jaszczurach które chcą zgładzić ludzkośc. chyba że cktoś chcę się pośmiać z głupoty ludzkiej. ale przez takich świrów , ludzie kojarzą mówienie krytycznie o naszym systemie z teoriami spiskowymmi i hasłem czy kosmici zabili kennediego.
    a to bardziej skomplikowane, bo nikt nie decyduje. znaczy sie my decydujemy ,demokratycznie, obywatele(konsumenci?) codziennie wybierają system w którym profit jest odpowiedzia na etyke, moralność, religie, filozofie,kulture, rozrywke i ekonomie. idealny system .
    zresztą nie masz uczucia że cały zjazd COP 15 był "marionetką w rękach korporacji i przywódców tego świata"?

    ps. ja naprawde użyłem słowa "system" z 5 razy?
    musze iśc na spacer.

    OdpowiedzUsuń